כמה עולה מערכת הפעלה ווינדוס 11? וממה צריך להיזהר? - EXON - גיימינג ותוכנות
מערכת הפעלה Windows 11 הושקה ויצרה באז גדול בכל העולם, עם פיצ'רים חדשים, עיצוב רענן, ושיפורים שציפינו להם רבות! אך לפני שרוכשים, אתם צריכים להיזהר! בדקנו עבורכם כמה עולה מערכת הפעלה ווינדוס 11 , וממה יש להיזהר כאשר מבצעים רכישה. אז נכון כי השדרוג למערכת ההפעלה החדשה הוא אמנם חינמי, אבל למי מכם שרוכש מחשב חדש או עדיין לא ביצע אקטיבציה למערכת ההפעלה שלו, זו הזדמנות לחסוך לא מעט כסף!

המחירים השונים של Windows 11

ניתן להשיג את מערכת ההפעלה החדשה בכמה רמות מחירים: מחירים מופקעים של החנות הרשמית של מיקרוסופט וחנויות כמו KSP , Ivory ומשווקות אחרות. אנחנו כלל לא ממליצים להוציא מאות שקלים על מוצר אותו ניתן להשיג בעשרות אחוזים פחות, וזה מתווסף כמובן לעובדה שלעיתים תאלצו להמתין למשלוח ולעיכובים באספקה.

האופציה השנייה והמועדפת ביותר, הינה להשיג רישיון ווינדוס 11 במחיר זול משמעותית מהחנויות, ולקבל קוד דיגיטלי, באמצעותו מבצעים את תהליך האקטיבציה. התהליך הזה פשוט, מאובטח ואינו דורש מכם כלל לצאת מהבית. והכי חשוב- אנחנו משווקים מורשים של מיקרוסופט, כלומר אתם מקבלים קוד הפעלה מקורי עם אחריות מלאה בדיוק כמו שהייתם מקבלים מאחת מהחנויות שגוזרות קופון גדול. הפלוס הנוסף הוא שיש גב מאחוריכם, עם שירות אישי ומקיף, נציגים שיעזרו לכם בכל שאלה או בעיה, וחברה שעומדת מאחורי לקוחותיה! דבר נוסף שחשוב לדעת, הוא כי אתם רוכשים מחנות בעלת מוניטין מוכח, חנויות עם דירוגים רבים של לקוחות מרוצים יעידו כי אתם יכולים לבצע רכישה ממקור אמין עליו סומכים רבים אחרים.

האופציה השלישית, שאינה מומלצת בכלל, היא לרכוש את הרישיון הדיגיטלי ממוכרים באתרים כמו איביי ואליאקספרס. הרישיונות הללו נמכרים במחירים מגוכחים אך חושפים אותכם לסיכונים רבים- ראשית  מדובר כמעט תמיד ברשיונות שמקורם בשוק האפור, ואינם מאושרים להיות מופעילים על ידי הלקוח הפרטי, כלומר לאחר תקופת זמן (שיכולה להיות החל מספר שעות ועד מספר שבועות) הרישיון שרכשתם ייחסם והאקטיבציה תבוטל. במקרים קיצוניים יותר, ידרשו מכם המוכרים להוריד קובץ אקטיבציה ש"ידמה" את הפעלת הרישיון ויכול להחדיר למחשב שלכם קוד זדוני / וירוסים שיפגעו בביצועיו, ויסכנו את המידע האישי שלכם. אנו ממליצים בכל תוקף להימנע מכל רכישה של רישיון מוצר ממקורות לא אמינים כאלה, גם אם האתר דרכו אתם רוכשים מוכר, כמו איביי. 

ההבדל בין גרסאות ומהדורות ווינדוס 11

צעד נוסף שחשוב לבדוק, הוא מה הגרסה והמהדורה המתאימה ביותר עבורכם. ישנם שתי מהדורות לרכישה: Windows 11 Pro ו- Windows 11 Home. הן זהות לגמרי, מלבד מספר תכונות נוספות שהתווספו לפרו. גרסאת הפרו כוללת בדיוק את אותן תכונות, והיא נבדלת בכך שאינה כוללת אפשרות להצפנת קבצים על גבי המכשיר, שירות הגנה על נתונים, התחברות מרחוק, וכלים נוספים שבשימוש עסקים. ניתן להתעדכן כאן בהבדלים המלאים בין המהדורות.

נוסף על כך, תמצאו 2 גרסאות לכל מהדורה: OEM ו- RETAIL:

גרסאת ה- RETAIL ניתנת למעבר בין מחשבים ללא הגבלה, כלומר גם אם תבחרו לשדרג או להחליף מחשב, לפרמט את המחשב הנוכחי, או שקרתה תקלה וצריך לאפס אותו- תוכלו להעביר את רישיון ההפעלה והאקטיבציה של הריטייל ממחשב למחשב ללא הגבלה של מספר הפעמים, כלומר הווינדוס שלכם לכל החיים ולכל המחשבים שתעברו בעתיד! נוסף על כך, גרסה זו מתאימה להתקנה גם על מחשבים חדשים, גם על מחשבים שעוברים שדרוג ממערכת הפעלה ישנה יותר, וגם למחשבים שכבר מותקנת עליהם מערכת הפעלה, כלומר אתם מכוסים מכל הכיוונים!

גרסאת ה- OEM אינה ניתנת למעבר בין מחשבים, כלומר אם תבחרו לשדרג או להחליף מחשב, לפרמט את המחשב הנוכחי, או שקרתה תקלה וצריך לאפס אותו- אינכם תוכלו להעביר את רישיון ההפעלה והאקטיבציה של ה-OEM ממחשב למחשב, ותיאלצו לרכוש רישיון חדש. מהדורה זו תואמת לאקטיבציה של מחשבים חדשים, שאינם עברו שדרוג ממערכת הפעלה ישנה יותר.

במידה ועדיין לא הבנתם באופן מלא את ההבדלים והגרסאות שמתאימות עבורכם, נבחרת הנציגים המוסמכים שלנו תשמח לעזור ולייעץ לכם בלייב צ'אט ובמוקד הטלפוני בכל שאלה. הנציגים שלנו נושמים את עולם המחשבים יום יום, ואנחנו בטוחים שהם יתפרו עבורכם את הגרסה הטובה ביותר!

לסיכום, איך מבצעים קנייה חכמה?

אין ספק כי רכישת מערכת הפעלה כרוכה במחקר בכדי להבין מה הכי טוב ומשתלם לנו. אנחנו באקסון נספק לכם את המחירים הזולים בארץ, שירות אישי החל משלב הייעוץ ועד לתמיכה טכנית וכל שאלה, ונהיה לכם גב, כיבואן רשמי וכחנות הדיגיטלית הגדולה בישראל עם אלפי לקוחות מרוצים. בכמאמר זה סקרנו מספר גורמים עליכם לקחת בחשבון-

  1.  לרכוש ממקור אמין ויבואן מורשה!
  2. ניתן לחסוך עשרות ומאות שקלים על ידי רכישה של קוד דיגיטלי!
  3. יש להימנע מרכישת רישיונות זולים אשר גורמים לסיכונכם!
  4. לרכוש מחנות שתיתן לכם גב ותמיכה למוצר שרכשתם, ושיהיה לכם למי לחזור!
המלצותהשוואהכתבות