מחפשים חנות משחקים לנינטנדו או קוד דיגיטלי לסוויץ'? מהפכת המחירים כבר כאן גם ל-Nintendo! - EXON - גיימינג ותוכנות

בין אם כבר ראיתם ובין אם עדיין לא - החנות הדיגיטלית הגדולה ביותר בישראל הולכת ומתפתחת בזכותכם לפלטפורמה חדשה!

כידוע לכם, עולם הגיימינג הוא עולם הפעיל במספר רב מאוד של פלטפורמות: מחשב, אקסבוקס (Xbox One & Xbox Series X/S), סוני (Playstation ⅘) - וביניהם נכנס תחום חדש בשנים האחרונות שתופס פופולריות - ה-Nintendo!

קונסולות ה-Nintendo משווקות כיום ב-3 תצורות ייחודיות: Nintendo Lite, Nintendo Switch, והגרסה האחרונה של Nintendo שיצאה בשנה האחרונה - Nintendo Switch OLED. כל שלושת הסוגים של קונסולות ה-Nintendo תומכות ועובדות על גבי רישיונות דיגיטליים של משחקים שונים ומגוונים!

מה זה קוד דיגיטלי לנינטדנו ואיך הוא מופעל ב-Nintendo?

בדיוק כמו בעולם הגיימינג בפלטפורמת המחשב, גם המשחקים המשווקים כיום לפלטפורמת ה-Nintendo מופעלים באמצעות רישיונות דיגיטליים. כלומר, ברגע שמבצעים רכישה של משחק כלשהו אשר פועל בפלטפורמת Nintendo, בסיום הרכישה הלקוח מקבל רישיון דיגיטלי (קוד בעל 16 תווים) ביחד עם מדריך התקנה אשר מסביר לו בדיוק מה השלבים שעליו לעשות בשביל להפעיל את הקוד הדיגיטלי בחשבון שלו, ולאחר מכן לפתוח את המשחק בתוך הקונסולה עצמה.
הקודים הדיגיטליים של משחקי ה-Nintendo מופעלים בתוך ממשק סגור בתוך הקונסולה עצמה. לאחר ההזנה של הקוד הדיגיטלי, המשחק מופיע בספריית המשחקים בתוך הקונסולה. ניתן להזין את הקוד הדיגיטלי רק פעם אחת, ולאחר ההזנה של הקוד - המשחק נשמר בספריית המשחקים של הלקוח לכל החיים!

מה היתרון ברכישת קוד דיגיטלי לפלטפורמת ה-Nintendo? למה מומלץ לרכוש דרך EXON?

יש לא מעט סיבות ויתרונות שהלקוח יכול לקבל ברכישת קוד דיגיטלי נינטנדו של מוצר לפלטפורמת ה-Nintendo, והצגנו לכם את העיקריים שבהם:
  1. המחיר של מוצר דיגיטלי ל-Nintendo: בגלל שמדובר במוצר דיגיטלי, קוד, שורה בת 16 תווים - עלות האספקה, ייצור, שליחה וכל התעסוקה שבדבר - זולה משמעותית מאשר אספקה של דיסקיים פיזיים או מוצרים פיזיים עבור הלקוח. לכן, במקום לשלם יקר יותר, ניתן כיום לקבל את אותו המוצר בפחות כסף, עם אופן אספקה נוח יותר, ואופן הפעלה פשוט ביותר.
  2. תפעול והתעסקות עם המוצר הדיגיטלי ל-Nintendo: הרבה מהאנשים מפחדים "מהעולם הדיגיטלי" בגלל חוסר הפופולריות של התחום בעולם הגיימינג הישראלי. אך האמת היא, שאופן ההפעלה של המוצרים הדיגיטליים ואופן האספקה שלהם הוא מהיר, פשוט, ונוח ביותר. עד כמה שזה נשמע פשוט - כך זה קורה גם בפועל. בסיום הרכישה של המוצר, הלקוח מקבל תוך שעות ספורות את הקוד הדיגיטלי של המוצר אותו הוא רכש בכתובת האימייל שלו, ביחד עם מדריך הפעלה בעברית אשר מסביר ללקוח שלב אחר שלב מה עליו לעשות. 
  3. רכישה של מוצרים דיגיטליים דרך חנות הדגל בתחום המוצרים הדיגיטליים! חברת EXON היא החנות הדיגיטלית הגדולה והזולה ביותר בישראל בתחום המוצרים הדיגיטליים. החנות הדיגיטלית הוקמה בשנת 2014, והייתה מהראשונות אשר החלה לספק מוצרים דיגיטליים מקוריים לציבור הישראלי. יחד עם הניסיון והוותק, הוקם גם מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית המספק מענה לכלל לקוחות החברה באמצעות הצ'אט שנמצא באתר. כל לקוחות החברה (כולל אלו אשר עדיין לא ביצעו רכישה, אלא מעוניינים לקבל ידע ולהתייעץ לפני ביצוע ההזמנה) מוזמנים לקבל מענה מהיר באמצעות הנציגים שלנו בצ'אט באתר. שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית שלנו נוח במיוחד, והוא זמין כמעט כל השבוע (ימי ראשון עד חמישי 09:30 עד 23:30, ימי שישי 09:30 עד 16:30, וימי שבת 12:00 עד 23:30).
  4. מגוון עצום של משחקים חדשים ופופולרים! מומחי הגיימינג שלנו מסביב עובדים מסביב לשעון, כדי להביא לכם את המשחקים החמים והחדשים ביותר לקונסולה שלכם- בין אם תרצו לרכוש זלדה לנינטנדו, מיינקראפט לסוויץ' או אפילו אוברוואטצ'!
  5. שקיפות, שקיפות ועוד יותר שקיפות! חברת EXON מאמינה במתן שקיפות בכל הנושאים, הפרמטרים והידע שהלקוח מעוניין לקבל רגע לפני שהוא מבצע רכישה באתר. ניתן לראות כי החברה ביצעה השקעה מקסימלית בתוך עמודי המוצר, שבהם ניתן לקבל מידע מלא על כל מה שצריך לפני שמבצעים רכישה באתר. בין היתר, פירטנו עבור הלקוחות את הפלטפורמה שבה המוצר מופעל, הצגנו את דרישות המערכת של המוצר (במידה ויש צורך), פיתחנו תבניות עם "שאלות ותשובות" פופולריות של לקוחות, ובגדול, נתנו ללקוחות שלנו את כל המידע הדרוש עבורם עבור אותו מוצר שהם מתעניינים. מיותר לציין שבמידת הצורך ניתן להתייעץ ולדבר עם הנציגים שלנו בשירות הלקוחות בצ'אט באתר טרם ביצוע הרכישה!
כתבות