רכישת אנטי וירוס- יש בכך סיכון ממשי למחשב שלכם! - EXON - גיימינג ותוכנות

מעוניינים לרכוש תוכנת אנטי וירוס למחשב שלכם? דעו שיש לכך סיכונים!

גם אתם מעוניינים להגן על המחשב הנייד או הנייח שבבעלותכם מתוכנות זדוניות, וירוסים, תוכנות כופר וכל מיני מזיקים שיכולים להגיע למחשב שלכם? – מצוין! אך לפני שאתם מחליטים על המקור של האנטי וירוס שלכם (McAfee, AVG, ESET), הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את המקום שממנו אתם רוכשים את התוכנה!

אז קיבלתם החלטה להגן על המחשב שלכם, או שאתם סתם מעוניינים להגן על הפרטים האישיים שלכם בשביל שיהיה לכם תחושת ביטחון בכל מה שקשור למחשב שלכם. כידוע לכם, ברחבי האינטרנט יש המון חברות שמציעות שירותי הגנה ואנטי וירוס למחשב שלכם, בין היתר ניתן לראות את החברות הפופולריות: Norton Security, McAfee, AVG, ESET וכדומה. החברות הללו מוכרות את התוכנות האנטי וירוס שהן פיתחו במחירים יחסית גבוהים, ולהפתעתכם, מצאתם אתרים נוספים שמציעים את אותם התוכנות במחיר מוזל משמעותית. וכאן, מגיעה ההתלבטות של רוב הלקוחות.

מדוע אנחנו צריכים לחשוד ברכישת אנטי וירוס למחשב שלנו?

כידוע לכם, תוכנות האנטי וירוס מופעלות באמצעות קוד דיגיטלי (Product Key). ברגע שמזינים את הקוד הדיגיטלי, הקוד בעצם מפעיל לנו את תוכנת האנטי וירוס במחשב שלנו ומוריד את הקבצי הגנה של התוכנה. גם החברות שפיתחו בעצמן את תוכנות האנטי וירוס, מפעילות את התוכנות שלהן באמצעות קודים דיגיטליים (Product Key). השאלה שנשאלת היא, האם כל קוד דיגיטלי שאנחנו נקבל הוא קוד רשמי וחוקי? האם התוכנה שתרד לנו היא התוכנה המקורית? מדוע יש אתרים שמוכרים את האנטי וירוסים במחירים כל כך זולים?

קודם כל חשוב לדעת – לא כל קוד דיגיטלי שהפעלתם והתקין לכם את תוכנת האנטי וירוס, גם סיפק לכם את התוכנה המקורית. יש הרבה קודים דיגיטליים שהם אינם מוכרים כקוד חוקי ורשמי של החברה שפיתחה את תוכנת ההגנה, וברגע שאתם מפעילים את הקוד הדיגיטלי – התוכנת הפעלה שירדה לכם במחשב אינה חוקית. גם כאשר תיצרו קשר עם התמיכה הטכנית של החברה המפתחת של תוכנת האנטי וירוס שהורדתם למחשב, תוכלו לדעת שלא כל קוד דיגיטלי שמפעיל את תוכנת האנטי וירוס, הוא גם בהכרח חוקי ורשמי.

שנית, כמובן שיש את כל עולם התוכנות הפרוצות. זה פחות פופולרי בתחום האנטי וירוסים בשוק, אך עדיין, יש אתרים שמוכרים "קודים רשמיים", ובפועל מביאים תוכנות פרוצות ומזויפות ללקוח. כמובן שגם מפתחת האנטי וירוס לא תכיר בתוכנה שיש לכם במחשב, ובמילים אחרות – הכסף ששילמתם סיפק לכם תוכנה מזויפת, דבר שקורה גם בשנת 2021.

ולדבר הכי חשוב – המחירים בשוק. רוב הלקוחות שרוכשים אנטי וירוס למחשב, או בכלל, לקוחות שרוכשים קודים דיגיטליים לתוכנות נוספות (Product Keys), מופתעים לגלות מחירים זולים ומשונים בשוק. תוכנות אנטי וירוס של החברות הפופולריות בתחום נמכרות ב-דולרים בודדים בחנויות eBay ו-Amazaon, אתרים למיניהם ברשת מציעים לנו מחירים משתלמים במיוחד בשביל שנרכוש מהם אנטי וירוס – האם זה אמור להקפיץ לנו נורה אדומה? התשובה לשאלה הזאת, היא כן. ברגע שאנחנו רואים מחירים זולים משמעותית מרוב המחירים שמוצגים בשוק, ההמלצה האישית שלנו, וגם של רוב האנשים שמגיעים מהתחום של קודים דיגיטליים, היא לבדוק את המקום שממנו אתם רוכשים את תוכנת האנטי וירוס.

איך לאמת חוקיות ורשמיות של חנויות שמוכרות אנטי וירוסים?

ראשית כל, תבררו מי עומד מאחוריי האתר. האם יש שירות לקוחות? האם יש פתרון לתקלות? מה הביקורות על האתר? מומלץ במיוחד גם לראות את האתר עצמו, איך הוא בנוי, כמה זמן האתר קיים, איך עובד תהליך הרכישה? כל השאלות האלו עוזרות לנו לראות את "הפרצוף האמיתי" של האתר, לקבל קצת שקיפות על האתר, ולהבין עם מי יש לנו עסק.

שנית, מומלץ אף לבדוק האם יש מס' טלפון / מוקד מכירות שאליו ניתן להתקשר בשביל לקבל מידע על המוצרים שנמכרים באתר. נוכל לדבר עם בנאדם אמיתי, ואין דבר שמעלה לנו את האמון כאשר יש לנו את האפשרות להתייעץ או לדבר עם מישהו לפני שמבצעים רכישה.

והטיפ האחרון שלנו בנושא, בדקו אילו עוד מוצרים האתר הזה מוכר. לרוב, אתרים דיגיטליים שמוכרים אנטי וירוסים, ככל הנראה ימכרו עוד תוכנות, כגון: אופיס, מערכות הפעלה (Windows), מערכות של מייקרוסופט (Visio, Project). נוכל לאמת את החוקיות של המוצרים שנמכרים באתר באמצעות מוצרים אחרים. למי שלא יודע – ניתן לוודא את מוצרי Microsoft באמצעות בדיקה אחת פשוטה: האם האתר שמוכר תוכנות הפעלה כגון ווינדוס, או תוכנות אופיס שונים, הוא משווק מורשה של Microsoft? אם כן, האתר מעלה לנו את האמינות במוצרים שהוא מוכר, אך אם לא – עולה לנו נורת אזהרה לאתר הספציפי שבו אנחנו נמצאים.

למה כדאי לרכוש אנטי-וירוסים מ-EXON?

לצערנו, כל מה שאנחנו רושמים נכתב על בסיס מקרים ודוגמאות שקרו לנו בעבר. לא מעט לקוחות ישראליים "נפלו בפח" והגיעו לאתרים מפוקפקים שמכרו להם מוצרים לא חוקיים, במיוחד בתחום האנטי וירוסים.

לעומת האתרים שתמצאו ברשת, ואתם תוכלו למצוא לא מעט אתרים שמציעים לכם תוכנות אנטי וירוסים שונים, כל המוצרים שתמצאו ב-EXON הם מוצרים חוקיים ורשמיים, שמקורם הוא מהספק הרשמי של מפתחת המוצר עצמו. ובעובדה זו, אנחנו לא מתייחסים רק לתוכנות האנטי וירוס, אלא לכל המוצרים שנמכרים באתר שלנו.

בנוסף לדברים האלה, התמיכה הטכנית, שירות לקוחות וכל מידע אחר שתרצו להשיג לגבינו – תוכלו לקבל זאת באמצעות הצ'אט שלנו באתר, שמופעל על ידי נציגים אנושיים ומנוסים. הצ'אט שלנו פעיל בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 09:30 עד 23:30 | ימי שישי, בין השעות 09:30 עד 22:00 | ימי שבת, בין השעות 10:30 – 23:30 (במילים אחרות, כל לקוח שמעוניין להשיג אותנו – יכול). מעבר לכל זה, במידה ותעדיפו לבצע שיחה עם המוקד מכירות שלנו, יש לנו מס' שאליו אפשר להתקשר: 0765-99-44-11.

מעבר לכל הדברים האלה שצוינו, חשוב לנו לציין 2 דברים חשובים לגבי השירותים שלנו:

  • כלל המוצרים הדיגיטליים שנמכרים באתר, מגיעים למייל הלקוח ביחד עם מדריך הפעלה קל ופשוט שמסביר ללקוח מה הוא עושה עם הקוד הדיגיטלי. לפני שאתם מבצעים רכישה באתר, מומלץ לעבור על המדריך שהוכן עבורכם, בשביל שתוכלו לראות את הפרוצדורה הפשוטה שנועדה להקל על הלקוחות שלנו בהפעלת המוצרים הדיגיטליים שלנו. בשביל שתוכלו להיכנס למדריכים שלנו, תוכלו ללחוץ כאן.
  • אנחנו מציעים לכם שירותי התקנות טכנאי במחירים שוברי שוק! נניח ואתם לא מעוניינים להתעסק עם כל הקודים הדיגיטליים, או שאתם מרגישים שאין לכם מספיק ידע בשביל להפעיל את המוצרים באופן עצמאי – זה לא אומר שלא תוכלו לקבל אותם! חברת EXON מציעה לכם שירותי התקנות טכנאי בעלות של 40 שקלים להפעלה של תוכנה. למידע נוסף עבור שירותי התקנות טכנאי, תוכלו לברר עם הנציג שלנו בצ'אט שיסביר לכם הכל.

מגוון תוכנות Anti Virus למחשב, בקישורים הבאים:

לכל מוצרי האנטי וירוס

כתבות