מדוע חשוב לרכוש אנטי וירוס למחשב שלכם? - EXON - גיימינג ותוכנות
לקוחות רבים שואלים אותנו - "בשביל מה צריך אנטי וירוס בתשלום, אם גם ככה יש אנטי וירוס חינמי של Windows שמגיע עם המערכת הפעלה?"
לשאלה הפשוטה הזאת יש הרבה תשובות, אך העיקרית שבהן: האנטי וירוסים אשר קיימים היום בשוק מאפשרים הגנה ואבטחת מידע באמצעות פיצ'רים ותכונות אשר ל-Microsoft Defender החינמי פשוט אין, וככל הנראה גם לא יהיה. בין היתר: 

  • אבטחת תשלומים באינטרנט
  • סינון דואר אלקטרוני
  • שכבת הגנה מווירוס כופר
  • הגנה למצלמת אינטרנט הביתי של המחשב שלכם
  • אבטחה מאתרים מזויפים

 

בעולם הדיגיטלי של היום ניתן למצוא ווירוסים, סוסים טרויאנים, יישומי ריגול, תוכנות זדוניות ובעיקר האקרים שהופכים לכוח מסוכן ומתרבה ברחבי הרשת האינטרנט, אשר מסכנים את חווית הגלישה הבטוחה של רוב המשתמשים ברחבי הרשת. פרטים פיננסיים, פרטים אישיים, מיילים של משתמשים ועוד נתונים אישיים של משתמשים מושכים את העין של אותם פורצים, אשר מעוניינים לחשוף ולהגיע לנתונים אלו באמצעות חוסר ידע של אותם משתמשים באבטחת מידע. לצורך כך, עם השנים התפתחו חברות הגנה גדולות ביותר המציעות שירותי הגנה במגוון דרכים, והפופולריים שבהם: McAfee, ESET, AVG, Norton Security וכדומה.

אותם חברות הגנה מציעות את המוצרים שלהם בעלות בסיסית (יש כאלו זולות יותר ויש כאלו יקרות יותר, הכל בגדר הצרכים של הלקוח) במגוון רחב של מוצרים מוצעים ללקוחות אשר מעוניינים להגן על כל הפרטים האישיים הקיימים ברשת. האיומים על המשתמשים יכולים להגיע ממקורות רבים, בין היתר הדואר האלקטרוני, הורדת קבצים מאתרים מסוכנים וביקורים באתרים מזוהמים או מקורות חיצוניים. אותם איומים אלו מנסות חברות ההגנה לחסום ולמנוע מהמשתמש להגיע אליהם.

אחת מסכנות היא בפגיעות המתגלות במערכת הפעלה Windows, אשר מנוצלות על ידי נוכלים כדי להדביק את המחשב, שזה בדיוק מה שפתרון אנטי וירוס מומלץ אמור להימנע. פגיעות אלה בדרך כלל מטופלות די מהר על ידי חברת מיקרוסופט בצורה של עדכוני אבטחה, לכן ההמלצה היא לעדכן את המערכת באופן קבוע. אבל עדיין, המגן היעיל ביותר של המחשב, אפילו עם מערכת הפעלה מעודכנת, הוא המשתמש עצמו החמוש בידע וניסיון באבטחת מידע. במידה והמחשב מנותק מרשת האינטרנט, לא מחברים אליו כוננים חיצוניים ומשתמשים רק בדיסקים מקוריים, אז באופן תאורטי וירוס לא יוכל לפגוע במחשב. אך בעולם האמיתי זה כמעט בלתי אפשרי, הרי רוב בעלי המחשב רוצים להיות מחוברים לאינטרנט, לגלוש לאתרים, לבדוק חשבונות בנק ולרכוש אונליין, להתחבר לרשתות חברתיות, לשלוח ולקבל מיילים, ולהוריד קבצים. לכן מומלץ להתקין אנטי וירוס או חבילת אבטחה על מנת להגביר רמת ההגנה.

גם ב-EXON תוכלו להתחמש בשירותי הגנה מחברות ההגנה הפופולריים ביותר ברשת!

מוצרי McAfee AvtiVirus למשתמש | מוצרי ESET NOD32 / ESET Smart Security AvtiVirus

 

המלצות