הצביעו עכשיו ועזרו לזה לקרות- הוספת מכבי חיפה לפיפא!

קישור לעצומה

בפעם השלישית בתולדותיה, מכבי חיפה העפילה לליגת האלופות לאחר שגברה על הכוכב האדום! כחובבי כדורגל בעצמנו, ומכורים לפיפא, חשוב לנו שגם קבוצה ישראלית סוף סוף תופיע לראשונה בפיפא. 

עדכון 02:

הגענו ל-30,000 חתימות! אנחנו עובדים על ניסוח המכתב הרשמי שיישלח ל-EA. עקבו אחרינו באינסטגרם ובטיקטוק להתקדמות על התהליך. אל תשכחו לשתף את העצומה לכמה שיותר אנשים כדי שנצבור אפילו עוד יותר כוח. 

עדכון 01:

אנחנו לקראת השגת היעד של 30,000 חתימות. עלתה כתבה על העצומה באתר ספורט ONE.

למה זה לא קרה עד עכשיו?

ישנן הרבה סיבות להיעדרות קבוצות ישראליות (או אפילו קבוצה ישראלית אחת) ממשחק הספורט הכי פופולרי אוליי בעולם.

#1 נתחיל עם העובדה המשמעותית ביותר שזה לא קורה- חוסר בביקוש 

EA (שיוצרת את פיפא) לא יכולה להכניס כל קבוצה למשחק, לכן משתלם להם להוסיף אך ורק קבוצות שיעוררו עניין אצל השחקנים והאוהדים בבית. 

בסופו של דבר, הקבוצות הקטנות והפחות מוכרות בעולם, עם כמות אוהדים קטנה יחסית, לא מקבלות התייחסות וייצוג במשחק. 

בדיוק בשביל זה, ולרגל ההעפלה של חיפה לליגת האלופות, יצרנו עצומה- 

כל מה שעליכם לעשות, זה להיכנס, להשאיר את הפרטים שלכם- וזה ייחשב כחתימה. ברגע שנגיע ל-30,000 חתימות, נשלח מכתב רשמי מהנהלת האתר, לחברת EA כדי לבקש את ההוספה של הקבוצה הישראלית הראשונה לפיפא!

כאן אתם נכנסים לתמונה- אחרי שחתמתם, שתפו עם כל מי שאתם יכולים, ובזכותכם נעשה היסטוריה!

קישור לחתימה על העצומה

#2 זכויות

לפני שקבוצה חדשה מתווספת לפיפא, חייב לקרות תהליך והסכמי זכויות של EA אל מול הקבוצה. ההסכמים האלה מאפשרים להם לעשות שימוש בשם הקבוצה, בסמל שלה וגם לעיתים באיצטדיונים שלה. האם נראה את סמי עופר בקרוב בפיפא? אנחנו מקווים שלא הגעתם עד לכאן בלי לחתום על העצומה. הצביעו והשפיעו! (ושתפו עם חברים).

#2 רמת הקבוצה ועלייה לליגת האלופות 

שיקול נוסף בהנהלה של EA בנוגע להוספת קבוצות חדשות, הוא רמת הקבוצה וההישגים שלה. קבוצות שעולות באופן קבוע לליגת האלופות ולליגות הגבוהות, יופיעו באופן קבוע במשחק. לכן לא פחות חשוב היא היציבות של הקבוצה וההישגים שלה.

כתבות