🏀 NBA 2K22 שוחרר היום באופן רשמי! איך משיגים בזול? - EXON - גיימינג ותוכנות

 

משחק הכדורסל המצופה ופופולרי בעולם NBA 2K22 הושק היום (10.9.2021) באופן רשמי למחשב Xbox One/Series X/S, SonyPlaystation 4/5,  ו- Nintendo Switch! המשחק מושק ב-3 גרסאות שונות, עם שיפורים ופיצ'רים חדשים ושונים אשר מאפשרים לכם לחוות את חווית הכדורסל המציאותית ביותר שאי פעם נוצרה!
המשחק זמין כיום לרכישה במחיר הזול ביותר בישראל כיום בחנות הדיגיטלית שלנו, כאן

 

NBA 2K22 במחיר משתלם! אז מה חדש?

  •  נוספו Badges חדשים למשחק! כידוע, ה-Badges הם כל מיניי קטגוריות אשר נוספות לשחקן האישי שלכם שנותנות לו יכולות משודרגות והופכות את השחקן שלכם לשחקן טוב יותר. ב-NBA2K22 נוספו Badges חדשים, שנותנים לכם יותר אפשרויות לשדרוג השחקן שלכם!
  • משחקיות, מד זריקה, הטעיות וכידרור - הכל שודרג! מד הזריקה שונה לחלוטין, ולטענת המבקרים המד זריקה החדש נוח בהרבה יותר ממה שהיה בגרסאות הקודמות של המשחק. המשחקיות של המשחק, שבאה לידי ביטוי ביכולות הכדרור של השחקן, ה-"הטעיות" של השחקן ופעולות מהסוג הזה - שודרג והשתפר. יש יותר "הטעיות גוף" שניתן לבצע, תרגילי כדרור חדשים, מהלכי Post-Up אפיקטיביים יותר נוספו בגרסה החדשה של NBA2K22.
  • ליגת הנשים חוזרת ל-NBA2K22! ב-NBA2K22 תוכלו לשחק עם ליגת ה-WNBA, הידועה בתור ליגת הנשים של NBA. כלל השחקניות והקבוצות שמשחקות כיום ב-WNBA נוספו ל-NBA2K22.

NBA 2K22 למחשב

הגרסה החדשה של NBA 2K22 למחשב (PC) זמינה כיום לרכישה מהירה ופשוטה בלחיצת כפתור כאן!
תוכלו להתחיל לשחק במשחק הרשמי של NBA2K22 תוך עד שעה מרגע הרכישה, באמצעות רישיון דיגיטלי שמגיע אליכם ישירות לכתובת האימייל ביחד עם מדריך הפעלה. באמצעות המדריך, תוכלו להפעיל את הרישיון הדיגיטלי בחשבון האישי שלכם, ולהתחיל להתקין את המשחק במחשב!
שימו לב! המחיר המופיע באתר הוא המחיר הזול ביותר בישראל!

 

NBA 2K22 לאקס בוקס

מחפשים מקום לרכוש NBA 2K22 ל-Xbox במחיר שפוי וזול? - הגעתם למקום הנכון!
ב-EXON תוכלו לקבל את המשחק תוך שעה מרגע הרכישה של המשחק באופן דיגיטלי ונוח, ועוד חשוב מכך - תוכלו לרכוש את המשחק NBA2K22 Xbox One/Series X/S במחיר הזול ביותר בישראל! 

 

נוסף על כך, שירות הלקוחות שלנו בצ'אט באתר זמין עבורכם לכל שאלה/התייעצות שתצטרכו רגע לפני ביצוע הרכישה!

NBA2K22 - איפה שווה לרכוש?

השאלה המרכזית ביותר היא - איפה כדאי לרכוש NBA 2K22?
ההמלצה האישית שלנו היא - רכשו את המשחק במקום שאתם מרגישים בו בטוחים הן מבחינה כספית, והן מבחינת אמינות המקום. 

 

ב-EXON, תוכלו להתייעץ איתנו בשירות לקוחות בצ'אט באתר, לדבר עם נציגינו, לשאול את כל השאלות הרלוונטיות עבורכם רגע לפני ביצוע הרכישה.
נוסף על כך, אנחנו ממליצים לכם לבקר אותנו בפייסבוק, באינסטגרם וברחבי האינטרנט על מנת לקרוא על ביקורות הלקוחות שלנו, ולא נשקר אם נאמר לכם שאתם תראו רק ביקורות חיוביות.
כתבות