איך קודים דיגיטליים למחשב ולאקס בוקס הולכים לשנות את עולם הגיימינג והתוכנות? - EXON - גיימינג ותוכנות

רבים שואלים אותנו מה זה קוד דיגיטלי? איך מפעילים אותו? מה עושים איתו? ועוד המון המון שאלות שנענה לכם עליהן!
אבל קודם, שיעור היסטוריה (אל תדאגו זה יהיה קצר ומעניין).

קצת היסטוריה

למבוגרים שביננו אתם זוכרים את הדיסקטים של אטאטרי ונינטנדו נכון? איך היינו צריכים ללכת לחנות בחום או בקור בשביל להשיג את המשחק החדש של דונקי קונג או סופר מריו? או ליותר צעירים את הדיסקים של הפיפא או הקול אוף דיוטי החדש, שעלה המון כי וואלה דיסקים פיזיים זה יקר. צבירת האבק והמקום על המדפים בחדר, ואיך שכחנו את הסיכון שהאח הקטן לא ישבור או ישרוט את הדיסק שחסכנו אילו חודשים!

איך העולם התקדם לרישיונות דיגיטליים?

הבעיות שהצגנו בתחילת הכתבה, יצרו צורך לפתרון מהיר ופשוט, שיהיה מתקדם ברוח התקדמות הטכנולוגיה והמעבר לדיגיטל. אנשים מצאו את עצמם משתמשים ביותר ויותר שירותים שעברו "הגירה" לדיגיטל- חשבונות בנק, קניות ושירותים רבים נוספים. את צורך זה סיפקו פלפורמות כמו STEAM ו-ORIGIN שהחלו תהליך שונה. הם פנו לחברות המשחקים והציעו להם צורת הפצה של הכותרים הגדולים שאתם מכירים בצורה די נוחה, מהירה וכמובן זולה! השיטה התבססה על עיקרון מאוד פשוט- המשתמש יוריד את התוכנה שלהם (להלן: הפלטפורמה) וכאשר ירכוש משחקים חדשים, כולם יחכו לו בספריית המשחקים של הפלטפורמה. יהיה ניתן להוריד ולאחסן כמויות אדירות של משחקים, לקבל עדכונים ושיפורים תמידיים, ולשמור על כולם במקום אחד, דיגיטלי, פשוט ומאובטח, ולהוריד אותם ללא הגבלה של זמן, כמות הורדות, או מספר מחשבים!

 

מכירים את הקודים הסיריאלים שהיו מצורפים לדיסקים? היום הדיסק נעלם ורק הקוד נשאר. הוא מהווה כרישיון שלכם למשחק. ברגע שרכשתם משחק, תוכנה, מערכת הפעלה או כל מוצר דיגיטלי אחר, וקיבלתם את הרישיון- מזינים אותו בפלטפורמה / באתר הרשמי של המוצר והוא יתווסף לחשבון שלכם! ככה פשוט בלי לצאת מהבית או אפילו לקום מהכיסא. רחוק מלהשאיר אבק או לפחד שהדיסק יישבר. מבצעים כמה צעדים פשוטים, ונהנים!

 

גם בתחום התוכנות, מערכת ההפעלה ומוצרי האנטי וירוס אימצו את השיטה!


כיום ניתן לראות תאגידי וחברות ענק כגון: מייקרוסופט, מקאפיי, נורטון אשר אחראים לפיתוח התוכנות הפופלריות ביותר בעולם שכולנו מכירים- אופיס, ווינדוס 10, מוצרי אנטי וירוס רבים, ועוד המון תוכנות מוכרות, שמאמצים את השיטה!
מוצרים אלו ניתן לרכוש ולהפעיל באמצעות קוד / רישיון דיגיטלי תוך דקות, ולחסוף בדיסק ובזמן מיותר!

כתבות